petak, 8. srpnja 2011.

Celebrity

Volio bih kada bih mogao napisati najbolju ikad napisanu knjigu, da me zapamte po mojoj mašti, da me citiraju svi, od popularnih do emo klinaca, da budem stalan gost na statusima Facebooka i Twittera. Da moje misli budu tetovaže po tijelima, pa da me se čita svuda, od tramvaja do Zrća.
Volio bih kada bih mogao režirati najbolji film ikad. Da me poučavaju studentima na Akademiji i da sa 42 godine dobijem Oscara za životno djelo. Nagrada kao nagrada ne bi mi bila bitna (ali ego bi mi titrao kao cd ostavljen da visi na balkonu da tjera golubove), ali bi mi bilo jako bitno da budem u dvorani zajedno sa Lynchem, Fincherom, De Nirom. Na zabavi bih iskoristio društvo Brada Pitta da me okruže žene.
Volio bih napisati pjesmu za Madonnu, da imam priliku gledati ju izbliza i da čujem kako riječi koje sam ja napisao preko očiju ulaze u nju, izazivaju kemijsku reakciju u mozgu i tako procesuirane ispunjavaju njena pluća i izlaze kroz usta u obliku njenog najvećeg hita ikad.
Volio bih naslikati sliku koja bi otkrila Giocondinin smješak, glasniju od Krika, mračniju od Noćne straže. Da vidim najbogatije ljude kako se na aukciji razmeću milijunima da me imaju na zidu. Ne zbog novaca. Tako bih mogao postati besmrtan kao Warhol i ući u enciklopediju pop kulture kao utjecaj na mlade slikare.
Volio bih svojim rukama oblikovati glinu, keramiku ili mramor s takvim umijećem da bi svi poželjeli dotaknuti kip, ali bi se istovremeno bojali dotaknuti ga, onako mali. Dok bi gledali tu skulpturu moje supruge, shvatili bi zašto je toliko volim, jer ta bi skulptura odavala svu njenu unutrašnju i vanjsku ljepotu.

Ja ću se ipak prijaviti za neki reality show. Ili napisati neki besramno ljigavi šund. Ili još bolje, zalizati ću kosu prema naprijed i ljubovati sa dobrodržećom gospođom u ranim osamdesetima.
Biti ću glavni na špici, a možda me i pozovu u "Ples sa zvijezdama".

1 komentari:

Trendy White kaže...

Odi u reality, molim te!! Glasat cu za tebe prvi put u zivotu.. :D Tekst ti je odlican..

Objavi komentar