četvrtak, 10. veljače 2011.

Daj više!




Bože dragi,daj više da dobijem na lotu! Ne tražim puno, dovoljno da skupim ljude do kojih mi je stalo i odvedem ih na Cigane. Da pustim s lanca sve ono kaj mi sjedi na duši.

Da pijem rakiju i gledam te moje prijatelje kako zajedno samnom tjeraju zlo.

Da mi majstor na tamburi razbuca mozak i ubije te kredite koji me žderu.

Da mi primaš otvori srce i reciklira crnu kroniku koja je stegla i ne pušta.

Da me violina rasturi i svojom melodijom i vibracijama razbije prokletu realnost.

Pa da kažem Ciganima "Prijatelji, svirajte za mene i moje društvo. Dok svi ne padnemo, od rakije ili muzike, svejedno. Opijte nas!".

Da gledam kako se svakodnevnica mojih prijatelja razbija sa svakom čašom koja odleti u zid.

Red sjetnih, pa red čardaša.

Kad odsviraju svaku pjesmu koju znaju, kreću želje. Svako ima pravo na neograničen broj želja. Oni s najvećim problemima kreću prvi. Za njih se svira najglasnije!

Nakon tri dana svako dobije šaku aspirina i idemo dalje!

Ne tražim puno?

0 komentari:

Objavi komentar