četvrtak, 10. veljače 2011.

Dim


Probudi me želja. Otvaram oči i gledam gdje je. Lijevo,desno.

Na stolu! Brzo se dižem (ovako me ne bi digla ni Madonna!) i veselo joj se smješim.

Upaljač! Di je?

A,znam,kod kompjutera...Tamo sam drkao po njemu kad mi je jučer ona mica na chatu dala do znanja da je pala na moje švalerske sposobnosti. Vadim cigaretu i palim zatvorenih očiju dok mi prvi jutarnji dim ispunjava pluća...

Bolje od seksa.

Skoro,ali sada bi radije zapalio pljugu nego pojeo Alku Vuicu (muški,priznajte da ste barem jednom maštali o njenom hrapavom glasu kako izgovara vaše ime).

Zadržavam dah kolko mogu,a onda ga otvorenih očiju puštam na slobodu...

Otvaram prozor i duboko udahnem,kao kad oni koji ne znaju piti, nakon rakije popiju gutljaj vode.

Hladan zrak naježi mi kožu i poškaklja sve kutke dišnih puteva,pa se nakašljem katranski,hrapavo.

Lovim zrak,ali kašalj vrši okupaciju. Dušman.

Da sam u New Yorku,nazvao bih "Istjerivače duhova". Ovako klin izbijam klinom.

Uvlačim dim,JOŠ VEĆI od onog prvog...

0 komentari:

Objavi komentar