petak, 11. veljače 2011.

Volim te



Volim te.
I kad se smiješ, pa ti oči zasuze,
i kad plačeš, pa zasuze i meni.
Volim te.
Kad se prva ujutro digneš i skuhaš kavu,
i kad ja ujutro prvi bauljam, pa u mraku tražim šalicu sa srcima.
Volim te.
Kad me nazoveš i čujem ti u glasu da je dan po tvojoj mjeri,
i kad je meni teško, pa mi tvoj glas promjeni raspoloženje.
Volim te.
Kad te gledam dok se šminkaš,
i kad ti vidiš u mom pogledu da si mi i bez šminke najljepša.
Volim te.
Kad u naša tri anđela vidim tebe,
i kad u tebi vidim svo troje.
Volim te.
I zato jer me voliš kad sam bik.
I kad napravim grešku u koracima.
Jer sam bik.

Volim te.

6 komentari:

Vitabela kaže...

<3

Anonimno kaže...

jako mi je lijepo! osobito me dojmilo jer si muškarac. mislim da svaka žena očekuje ovakvu pjesmu!

Anonimno kaže...

bravo Edo,,Ines

Paula... kaže...

Edo! it´s so nice! :)

Trendy White kaže...

A bas bas prekrasno..

rozni zid kaže...

dobar si :-)

Objavi komentar