četvrtak, 10. veljače 2011.

Vikend


Otvorim oči,subota,jesenji dan,

iskopam krmelje i spremim se van.

U parkiću cika,klinci se deru,

ne smeta me danas,

optimizam i laganica me peru.

Uskočim u auto,krećem do grada,

plan je kava,Pelinkovac i deci kisele,

sve kak se spada.

Lišće na šajbi,palim brisače,

čokolada iz krafne pada mi na hlače.

Rezerva se pali na semaforu,

majmun mi oduzme prednost na križanju,

truba ne radi,spominjem mu mamu,

gestikuliram,al smirujem dramu.

Kružim.

Izlet se čini dužim i dužim.

Dal da se vratim ili produžim?

Kružim.

Mjesto! Parkiram!

Okrznem auto ispred sebe.

Ko ga jebe.

Do centra lagano španciram.

Pijuckam kavu,srčem Pelin,

snimam mice i čitam novine,

ne živciraju me čak ni loše vijesti,

navikao sam sve ove godine.

Pogled na sat,vrijeme je ručka,

dižem se,plaćam,a škemba zavija.

Dolazim do auta, "O,mama ti kučka!"

Čestitka na šajbi,prokleta zmija!

Pokušavam ju strgat,al najlon se ne da,

Psujem na glas,špica me gleda.

Sjedam,tražim mir.

Al voda. Želudac -> čir.

Poželim tipku fast forward i ponedjeljak.

0 komentari:

Objavi komentar